Hem › Forum › Mötesplatsen › Ensam pedagog på ÖF!
Detta ämne innehåller 17 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Eva Bjelke 3 år, 10 månader sedan.
Hej Jessica!
Vi i Järfälla kommun arbetar också själva, det finns 3 kommunala ÖF och vi är 3 som jobbar på varsin ÖF….!
Du får gärna mejla mig!
MVH Ninni Falkinen Öppna förskolan i Jakobsberg
Hej Ninni!
Tack för ditt svar! jag mailar dig jättegärna!
Vilken mailadress kan jag nå dig på?
Vänligen Jessika
Hej. Jag arbetar på Öppna förskolan på Örkelljungas Familjecentral. Detta är vår enda öppna förskola som är kommunal i kommunen och jag är ensam om att driva den. Du får gärna kontakta mig på sara.wikingsson@orkelljunga.se. Med vänlig hälsning Sara
Hej
Jag heter Lena och jobbar som ensam pedagog på familjecentralen i Lagan, Ljungby kommun.
Hör gärna av dig så kan vi peppa varandra 🙂
Mvh Lena
Hej hej
Jag arbetar som ensam pedagog på familjecentralen i Lessebo, och arbetet på öppna förskolan är dessutom ganska nytt så jag kan behöva lite idéer och tips! Jag är gärna med i någon slags mejlgrupp eller annat. marina.svensson2@lessebo.se
Ha det gott
Marina
Hej,
Även jag arbetar som ensam pedagog på Familjernas Hus i Vellinge så bildas ett nätverk är jag gärna med. 🙂
Hej
Jag kommer nu efter semestern också att arbeta som ensam förskollärare i Kumla, då min kollega på 50% har slutat och ingen ny ska anställas i nuläget. Maila gärna mig, lena.eriksson@kumla.se
Hej på er alla! 🙂
Vad roligt att så många av er svarat! Tack:-)
Och fantastiskt att vi är fler som arbetar som ensam pedagog, så vi kan utbyta våra erfarenheter!
Jag har varit sjukskriven sen i Maj, och är nu tillbaka på 50%.
Jag har noterat era mailadresser, och återkommer när jag fått till ett ”litet nätverk”!
Må så gott sålänge!
Varm hälsning Jessika, Förskollärare Kråkans Öppna Förskola
Hej Jessica!
Ankica Djordjevic heter jag och är pedagog på öppna förskolan/familjecentralen i Flemingsberg. Jag vill gärna ingå i detta nätverk :). Skulle vara roligt att träffas digitalt.
Ha det gott!
Med vänlig hälsning
Ankica, pedagog Flemingsberg öppna förskola
Hej hej!
Jag arbetar också som ensam pedagog på Oxelösunds familjecentral. Jag har arbetat här sedan maj-20 och bara upplevt arbetet under pandemin. Jag vill gärna vara med i nätverket.
Hälsningar Annika
Hej
Det finns en Facebook grupp som heter Vi som arbetar på öppen förskola
Hej!
Ett tag sen jag gjorde mitt inlägg här på sidan, där jag eftersökte fler som arbetar som ensam pedagog på Öppna förskolor runt om i landet:-)
Jag har nu startat en privat grupp på Facebook: ”Öppna förskolan-för oss fantastiska ensampedagoger”.
Skulle vara fantastiskt roligt om det finns intresse för att ansluta till den gruppen:-)
Tänker att vi i det forumet kan stötta varandra! Varmt välkomna till den <3
varm hälsning Jessika, Förskollärare Öppna förskolan Kråkan, Tierp
Lena, jag har sett den gruppen, den e oxå toppen!! 🙂
Tack! /Jessika
Ankica, vilken toppen ide att ses digitalt! 🙂
Jag är väldigt intresserad av det, om fler vill hänga på den iden !
Vänligen Jessika, Öppna förskolan Kråkan i Tierp
Hej!
Jag har precis börjat arbeta på Familjens hus i Perstorp på öppna förskolan som pedagog/samordnare och med projekt.
Hade varit roligt att vara med i denna gruppen. Jag är också ensam pedagog på Familjecentralen. Har försökt hitta facebook grupper men hittar inga om öppen förskola.